How To CAW - Installera CAW

3:00 PM Aaricia 0 Comments

INSTALLERA THE SIMS 3 CAW



Till att börja med behöver vi skriva in www.thesims3.com i sökrutan. 
När du har gjort det, välj Games, Tools och sen Create A World.


Läsar användarlicensen, och fyll sedan i rutan där det sår att du accepterar EAs Terms and Conditions.
Klicka på download, och sedan på pop up-rutan nere i det vänstra hörnet. Programmet kommer nu att börja installeras.


När du väljer mellan Standard och Avancerad föreslår jag att du väljer Standard. Det är lättare att hitta senare.


För att skapa din värld behöver du klicka på File och sedan New World.


Här kan du välja hur din värld ska vara. Du kan välja storleken på världen (för nybörjare skulle jag rekommendera Tiny eller Small) och hur hög maxhöjden på världen ska vara. Om du väljer 100, kommer dina berg inte att kunna bli lika stora som om du väljer 300.


Det här är hur min värld ser ut när jag ser den för första gången. Det här är en bra grund att börja ifrån.

Är något oklart? Lämna en kommentar så ska jag försöka svara.

0 comments :